ترجمه ترکی استانبولی

بسیاری از تجار، بازرگانان، مهاجرین و دانشجویان به ترجمه ترکی استانبولی به فارسی نیاز دارند. مرکز ترجمانت به کمک مترجمین خود آماده است تا تخصصی‌ترین ترجمه ممکن از متن شما را انجام دهد. بدین ترتییب نباید هیچ نگرانی بابت ترجمه متون ترکی به فارسی و بالعکس داشته باشید. ما در ترجمانت متن شما را به صورت غیر رسمی(بدون مهر دادگستری) ترجمه و در اختیارتان قرار می‌دهیم.

چرا از ترجمانت کمک بگیریم؟

تفاوت ترجمانت با سایر مراکز ترجمه عربی

ترجمه توسط مترجمان مقیم

اکثر مترجمان زبان ترکی که در ترجمانت فعالیت می‌کنند ترک زبان و مقیم ترکیه هستند. این موضوع باعث می‌شود تا با تمام ریزه‌کاری‌های این زبان آشنا شده و بتوانند با تسلط بیشتری متن ترکی را ترجمه کنند.

ترجمه به صورت تخصصی

ترجمه متون مهاجرتی، دانشجویی، کاری و بازرگانی با متون عمومی متفاوت است. به دلیل اهمیت بالای این متون (آینده فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهند) باید به صورت تخصصی و مو به مو ترجمه شوند.

قیمت‌گذاری منصفانه

در ترجمانت برای ترجمه متن از زبان ترکی به فارسی یا بالعکس هزینه بسیار منصفانه‌ای را پرداخت می‌کنید. این هزینه در مقایسه با کیفیت ترجمه بسیار ناچیز است. با این وجود پلن‌های تخفیفی جذابی هم خواهیم داشت.

قیمت ترجمه ترکی استانبولی

نرخنامه ترجمه متن ترکی به فارسی

(بابت هر کلمه)

ترجمه عادی

شروع از 190 تومان

ترجمه نیمه فوری

شروع از 250 تومان

ترجمه فوری

شروع از 310 تومان

ترجمه فوق فوری

شروع از 400 تومان

انواع ترجمه ترکی

چه متونی در ترجمانت ترجمه می‌شوند؟

این روزها نیاز به ترجمه متن از زبان ترکی به فارسی و بالعکس  بیشتر شده است. شهروندان ایرانی به دلایل مختلفی از جمله: مهاجرت، کار، ادامه تحصیل و تجارت نیاز به ترجمه ترکی به فارسی و فارسی به ترکی را دارند. مجموعه ترجمانت انواع متون ترکی مثل: نامه، قرارداد، برگه استعلام، رضایت‌نامه، انگیزه‌نامه، رزومه و بسیاری دیگر از متون تخصصی را به فارسی ترجمه می‌کند.  برای مطالعه بیشتر در مورد نکات مهاجرتی، دانشجویی و کاری کشور ترکیه کلیک کنید.

مراحل ترجمه ترکی در ترجمانت

مرحله اول
مرحله اول

ثبت سفارش

از طریق فرم ثبت سفارش، متن مورد نظرتان را برای برآورد قیمت ارسال کنید تا در کمترین زمان هزینه ترجمه آن به صورت پیش فاکتور به ایمیل شما ارسال شود.

فرم سفارش
مرحله دوم
مرحله دوم

پرداخت هزینه

بعد از دریافت پیش فاکتور می‌توانید مبلغ آن را به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید. با این کار مراحل ترجمه متن مورد نظرتان شروع خواهد شد.

مرحله سوم
مرحله سوم

تحویل سفارش

در تاریخ مشخص شده، ترجمه شما آماده و تحویلتان خواهد شد. به یاد داشته باشید تا 72ساعت پس از موعد تحویل می‌توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید. 

نیاز به پشتیبانی دارید؟

در هر لحظه می‌توانید هر سوالی که دارید را با کارشناس ترجمانت مطرح کنید.